23 Şubat 2009

Daha Fazla Kızılderili İstiyoruz




sacheen littlefeather'ın 1973 tarihli oscar törenindeki fotoğrafı. marlon brando' nun kızı diyorum ben ona:D (marlon brando'nun vekilharcı ayrıca:D)
törende yaptığı konuşmanın mealini burda kısaca belirtmek istiyorum. amerikanvari bir söylem katacak olursam ( akıllara kazınmış olan, saşin'in elinin düzüyle:D ittiği oscar'cığı da göz önünde bulundurarak diyorum ki): ''sizi ve kahrolası ödülünüzü istemiyoruz. münasip beyazlıktaki kıçınıza sokunuz ödülünüzü assholes!!''

bu adresten de çok sevdiğim görüntülere ulaşabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=2quacu0i4yu


durduk yerde anarşizm yaratmanın anlamı var mı? diye kıpranırsanız ayıp olur. hiç durduk yere olur mu leeeyn! haklı davamda beni yalnız bırakmayacak neferlerime:D selam ederim.

tamam bu yılki törende asya kıtası ezdi geçti ama geçen yılların acısını hafifletmez. amarika amarikadır! nasıl derler '' america is america:P''

yeni önerim: ingiltere'yle asya birleşsin. alın size kriz paketi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...