4 Mart 2009

Nah Neh Nah

Başlığa adını veren şarkıyı doksanların ve öncesinin çocukları gayet iyi bilir. Şahane hitlerden biriydi o zamanlar. bizim dönemin hitleri hiç mi hiç eskimedi. bunların ortak özellikleri ''nınnnıı nıınn nıı'' veya burdaki gibi ''neeee nanana'' tipinde mırıltıları barındırması.

Şimdilerde yepyeni bir albümde bu şarkıların izlerini görmek beni baya bir mutlu etti. Hepsini göstercem, nerde ne var. Bahsettiğim yeni albüm Yasemin Mori'nin '' hayvanlar'' albümü. ''n'olur n'olur n'olur'' ile ''nah neh nah'' taki benzerlik oldukça dikkatimi çekti. Bakalım siz ne düşünceksiniz? Yasemin Mori'nin performansı tabii ki çok güzel. Değişik apayrı bir şey ortaya koymuş. Haydi bir bakalım:





''arjantin'' de pek yabancı gelmiyor, du bakalım bulurum belki. Aklımda Björk'ün bir şarkısı var ama şarkının ismini hatırlayamadım. Klibini hatırlıyorum ama. Yerliler dans ediyordu. Aradım az, sonra bulamayınca bıraktım. Bileniniz, göreniniz varsa beri gelsin.

Yasemin Mori'yi seviyoruz.
L&P

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...