3 Temmuz 2009

CHUCK

bir çığ gibi... öhöhö fazla genel haber havasında oldu neyse.
ondan buna bundan şuna bulaşan bir güzel dizi. bir de güzel chuck. izlemeden daha dizide çalınan bilumum şarkıyı bulmuş, resmen sevmiştim. nihayet bir kaç sezonu izledim. arrsu sağolsun önceden tedarik ettiğinden neredeyse tüm sezonları, ondan alırım rahatlığıyla bölümleri edinmek için bir çaba harcamadım. sadede geleyim, arrsucuuum kopyalayıp verdi bölümleri. ya da biz öyle zannettik. evet tam bir hayal kırıklığı yaşamam birkaç gün öncesidir. vcdlerden birini sürücüye yerleştirmem ve boş cdnin resmini görmemle dumur olmam aynı zamana denk gelir. keza diğer vcdler de boş. hah öyle zik gibi kaldın ortada.

hani istediğin zaman bir şey olmaz ya hah işte onun mutsuzluğu içinde cdlere tükürdüm. evet yaptım bunu. geri dönülmez bir kırma işlemi yapmak yemedi biraz, bak hala bir umut vardır, pc açamamıştır diye. yok başkasında da denedim olmadı.

ee ne var? ben de biliyorum internetten izlemeyi ya da illegal yolları. ama yok arkadaş onlar o cdlerin içinde olacaklardı! eeeh!

bu gerilimli ifadelerin ardından muhteşem şarkılardan biri '' JUST STANDİNG'' (bir de male vocalini dinleyin pek leziz, ordaki male de matthew corbett)

Chuck from Jimmy Kane on Vimeo.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...