3 Eylül 2009

Çikolata Kaplamalı Soap-Opera

Bugünlerde takıntım haline gelmiş, çocukluk yıllarıma ait kült şeyler peşimi bırakmıyor. Dün mideme indirdiğim cino peşimi bırakıp mideme indi mesela.

Adeta bir şölen havasıyla gerçekleştirdik bu işi. manzanasverdes sağolsun bir güzel köpüklü kahve yaptı, eski günleri yad ettik. yaşımız yirmilerde yanlış olmasın da. Ama fal kısmında bende görünen iki yaşlı insan neye işaret bilmiyorum. yoksa fal bana şunu mu demek istiyor: '' yüzünde meymenet kalmayacak, dede bey' e şikayetleceksin cinom nerde diye!'' bence böyle bir şey olacak. O faldaki bensem eğer pek fena topuz yapmışım, yaşlı modern olmuşum demektir. Vay ben nerelere gidem.

Geçmişteki çikolata özlemi dindi haliyle. Boş vakitten kaynaklı olsa gerek çocukluğuma ait şeyleri hatırlayıp duruyorum.



Çocukken Güney Amerika pembe dizilerine olan bağlılığım bugünlerde gözlerden kaçmıyor. Annemden kaynaklı bir durum olduğunu düşünüyorum. Herneyse en bomba dizi Manuela
dır. Pembe dizi serisinin ilk dizisidir. 1991' de trt 3' te yayınlanmış. Diziden pek çok kişi haberdardır. En yaratıcı entrikalar bu dizide dönerdi. Ondan sonra bozuldu lan! ( hehe elitist tribi) Geçende jeneriğini izledim. paylaşmazsam emiliolar götürsün beni. Hiç konusuna falan girmeyecem bunları gördüm iyi oldu o kadar.


Arka planda yer alan Emillio' yu gördünüz mü! Manuela'dan önce gördüm onu. Isabela' nın ekürisiydi, yanılmıyorsam. Sonra Isabela bunu zehirli tokayla şişlemişti. Çıkar çatışması olur öyle. haha. Ne eğleniyorum lan bunlardan bahsederken.


Yav ben Isabela' yı şimdi çok grotesk bir karakter olarak görüyorum. Tekne kaza yapıyor ve batıyor. Isabela'nın yüzünün bir kısmını balıklar yemişti. Saklamak zorunda kaldığı yüzüyle ve kısık sesiyle ne kadındı ama.
İşte orda işte orda!

Karanlıktaki grotesk pembe dizi karakteri ne dehşet bir şeymiş. Ben yine de Isabela' yı severim. Bugünlük nostalji ihtiyacımı karşılamış bulunuyorum.

Kısık sesiyle isyanlardaki Isabela you are the one babe:P

Bu da size armağanım olsun, dizinin jeneriği: şarkıyı julio iglesias da söylemiş.

2 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Vay anam vay neler dönmüş Serhat ya. Hatırlamıyordum o kadarını, bu diziyi pek tutmamıştım ben, adam yakışıklı olmadığı için :)

soulfrog dedi ki...

adam yakışıklı değil hehe:)dikkat edersen emiliodan bile bahsettim jönden bahsetmedim:P kalan kısmı bombaydı lem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...