5 Haziran 2010

Gone



nasıl olduğunu bilirsin
mavi hissederek uyan
ve senle alakalı her şey yanlış olacaktır
kafanda kara bulutlar ve yağmur ve acı
ve tüm yapmak istediğin yatakta kalmak

Gone! Robert Smith'in ne kadar bizden olduğunu ve bir o kadar da başka bir gezegene ait olduğunun ispatı olan sadece bir şarkısı. Dünya dönüyor kalk,kaçırma treni! Biliyorum bir bok yapmak istemiyorsun ama...

but if you do that you'll be missing the world
because it doesn't stop turning whatever you heard
if you do that you'll be missing the world
you have to get up get out and get gone!
yeah get up get out and have some fun
you have to get up get out and get gone!
yeah get up get out and get it on
get up get out and get gone!
you have to get up get out and get living
yeah this is really it...

Robert Smith gelsin dikilsin başımda söylesin bunu, bakarız, bir şeyler düşünebilirim o zaman.


en sevdiğim kısım this is it:

so you know how it is
wake up feeling grey
nothing much to think and nothing much to say
don't want to talk don't want to try
don't want to think don't want to know
who what where when or why...

Robert Smith hangi gezegenden geldiyse bir koşu gitmek istiyorum. All i want to do. stop!

4 yorum:

Barakuda dedi ki...

"allam resmen pazar günü 11 olmadan laktım ve kahvaltımı ettim, inanamıyorum! noluyo lan noluyo lann!" derken bir diğer dengesiz olan(yatış kalkış saati olarak yani, yoksa asla) sen'in bu saatte post girmeni görmem.. hımm..

şiir de güzel..

şiirlerin de artık, her fotolarının altına "aşığım, yalarım, sokarım, depresyondayım, alayına gider" temalı dizeleri ekleyen facebook kaşarlarının veya ayılarının boyunduruğunda olması gibi bi durum var ya neyse..

bi de madem vakit var dur şu zamanında 50 defa giriştiğim ama tamamlayamadığım yazılarından okuyayım dedim, yine iptal oldum.. bak çamurabi 2 de manzanan da patlamış.. rahatladım, yalnız değilim ohh..

ben yine zühtü karışan gibi hissetmeye başladım ve siktir olup gidiyorum şu an.. gittim..

soulfrog dedi ki...

Şiir güzel de bu başka bir post:P Şiir sevmem genel olarak, duygulu okumak falan hiç gelemem. Ama üstatlar ayrıdır. Neyzen Tevfik falan bağra basılır her türlü. Bu aralar ilginç şekilde şiir okuyasım geldiğinden seçmeler yapıyorum.

Yazdıklarımın karmaşıklığı tuhaflıktan. haha şimdi kimse beni anlamıyooo ya demiycem, hakkınız var. Karmaşık her şey. Matematiksel düğümleri çözmek için bir üst boyut gerekliyken zihinsel düğümleri hangi boyutta çözebileceğim aceba?

EE günaydın o zaman. Ben 6'da yazmayı planlıyordum. Geç bile oldu aslında.

Barakuda dedi ki...

aynı pencerede 89 tane sekme açınca böyle piç olur işte her şey.. 2 günde 2 hata.. hımm.. bakalım 3.de ne olacak..

soulfrog dedi ki...

Üçüncüde über bir hata bekliyorum. Haydi bakalım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...