24 Temmuz 2010

Painted Bird






Fotoğrafta gördükleriniz kendi yapımım olan kitap ayraçlarıdır. Artık bir şeyler üretmenin vaktidir diyerek sıvadım kollarımı. Boya kalemlerimi, kuru pastellerimi yığdım masaya başladım sonunda. Plak eşliğinde dans eden kuşu boyarken bile ellerim yeterince boya içinde kaldı. Kuru pastel denilen malzeme bir tür tozsuz tebeşir gibi ama çıkan tozu bi ben bilirim. Azıcık boyama ile pasaklı olabiliyorsunuz yani. Kitap ayracımın ismi ''painted bird'' oldu. Malumunuz Painted Bird pek sevgili SUZAN SUZİ:) (Siouxsie & the Banshees) icadı şarkının adıdır. Şarkı sizler için geliyooor: 

Neyse efenim, diğer ayraçlar da Ian Curtis(olmazsa olmaz) ve Joy Division'ın albüm kapağındaki figür ve Klimt'in Judith'i. Fotoğraf kağıdına çıkarttım bunları. Ardından gerekli işlemler, kes yapıştır falan çeşit çeşit kitap ayracım var artık. Arkalarına yapıştıracağınız canson kağıdına (ya da herhangi bir fon kartonu da olabilir) benim çizdiğim painted bird gibi isteğe bağlı şeyler çizebilirsiniz, acayip özgün oluyorlar. Yapın yapıştırın. 

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...