2 Ağustos 2010

Addictive Personality


Akıl, vahşete susamıştır. Kaos içindeki beyin her saniye yeni düşüncelerin kanını içer, onların içlerini boşaltır. Akıl, şeytanın orospusu'dur. Akıl başta olamayacak kadar uçarı bir şeydir. Vahşetini ayakları yere basarken değil de gökyüzündeyken gerçekleştirmeyi yeğlemiştir. 

-Akıl, ağzında vahşetinin cesediyle beslenmeyi umarken şehvet, mahremiyet, kaçınma, cüretkârlık, ağırlık, hafiflik denilen olguların gölgesinde aklının vahşetine yataklık ettiğini nerden bilebilirdi...
- Nereden bilebilirdik?
Akıllarımız bize kendi vahşetini taşıtmayı biliyor. Bizlerin olmazsa olmazı bu mudur? 
-akıl vahşete (hem de içten içe), kimi insanlar da vahşete yataklık yapmaya bağımlıdır-
Muss es sein? (Şart mı?)
Es muss sein! (Şart!)

Léo Ferré - Muss es sein es muss sein

2 yorum:

jazz dedi ki...

Haftanın temasının ilk şarkısını dinledim de, ne kadar uymuş temaya demeden edemedim sevgili soulfrog. Nerelerdesin? Gelsene bizim buralara yine? Gerçi burası da çok nemli ve yapış yapış. Özletmeden gel :)

soulfrog dedi ki...

Ben de nayu'dan esinlenerek diğer şarkıları da seçerek oluşturmuştum. Gevende muhteşem...

Orta Anadolu sınırlarında kavruluyorum. Gelme ihtimalim vardı, her zaman var. Umuyorum ki daha fazla özlemeden gelirim ben de:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...