25 Ağustos 2010

İşaretler

Dali'nin kelebeklerinden bahsederken bugün kafamın etrafında dolanan bu koca kelebek de neyin nesi oluyordu?







Bir süre terk etmedi beni... Poz verdi falan. Kanatlarını çırptığında alttaki farklı rengin görüntüsü muazzamdı. Nar çiçeği ve siyah renklerde. Biraz yakaladım burda.

Daha önceleri de evimizin bir yerinde peydah olan karıncaları besleme yoluna gitmiştim. Onların da Dali'nin karıncalarından eksik kalır yanı yok.




Geçenlerde hiç görmediğim bir yeşillikte çekirge de gelmişti. Yalnız çok hareketli bir yaratık olduğu için fotoğrafını çekemeden sıçrayıp uzaklaştı. Dali'nin hakkı var fotoğrafını çekmek yerine resmini yapıyor. Bir gün belki kolaya kaçmam da o çekirgeyi çizerim... 

1 yorum:

manzanasverdes dedi ki...

Biliyorum ben o duvarı filan ya. Gitmiş kadar oldum. Mutfaktaki döner koltuklu masada çay içtim sanki. Nasıl bir nostaljiyse bendeki.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...