7 Eylül 2010

Psychological Test

Our psychological state allows us to see only what we want/need/feel to see at a particular time. 


Şekle baktığınızda gördüğünüz ilk 5 kelime ne oldu?

Benimkiler: maniac, secret, truth, passion, leave(suicide)
leave'i gördüğüm anda suicide'ı da gördüm, ancak hangisini daha önce gördüm ayırt edemedim. Ne demek oluyor bu, açıklayınız. (Ahah, ne açıklayacaksınız! Nekropsi'nin şarkısı aklıma geldi, son cümlemi öyle bitireyim dedim.)


p.s: Şarkıyı da ekliyim tam olsun




9 yorum:

Barakuda dedi ki...

fool.. leave.. secret.. dream.. passion.. ups..

clair de lune dedi ki...

see, leave, hate, maniac, kick :S

soulfrog dedi ki...

Herkes terketmek, gitmek istiyor bence:)) Çoğunluk leave'de buluştu bunda.

manzanasverdes dedi ki...

İyi de yeğen, nasıl değerlendireceğimizi yazmamışın. Fiil görüdm ben hep. Feel, see filan ne ayak?

jazz dedi ki...

çok fena şeyler gördüm ben: past, obsess, leave, dread, follow... past peşimi bırakmıyor takıntılı hale gelmişim, öfffff...

soulfrog dedi ki...

Çıkarımları kendimiz yapıcaz belli bir sonuç bağlamında değerlendirmesi yoktu. Başta yazdım ya psikolojik durumumuzda sadece istediğimiz, hissettiğimiz, ihtiyacımız olan şeyleri görürmüşüz. Bilinçaltı işlemcisi onları görmene izin verirmiş. Kıstası bu olarak algılayabiliriz.

manzanasverdes dedi ki...

Ahah, öyle bir psikolojim var ki başta yazdığın kısmı görmemişim bile :)
Eyvallah!

jazz dedi ki...

ya Soulfrogcan, bu yeni listen ne kadar güzel senin böyle, mevsim geçişleri... underrated olmasın bu liste, 5 yıldız üzerinden 5i veriyorum ve Peter Murphy'nin sesi David Bowie'ye ne kadar da benziyor ohara diyorum :)

soulfrog dedi ki...

Teşekkür ederim, jazz:)) Herbir şarkıyı ayrı ayrı severim o listede.. Hele Peter Murphy anam anam. Yeri başka Peter Muprhy'nin. David Bowie'yle benziyorlar evet, hırıltılı sesleri var. Peter Murphy'nin albümlerini ayrıca tavsiye ederim. İlk olarak şu şarkılardan başlayabilirsin: ''i fall with your knife, strange kind of love, all nihgt long, scarlet thing in you..''

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...