20 Ağustos 2011

Surreality



Kısa filmler izlemeye devam ediyorum. Her kısa filmi yoğun olarak takip edemediğimden ara ara bir şeyler araştırıyorum. Sürrealizm başlığı altında bir şeyler okurken karşıma çıkanlar da epey doyurucu oluyor. Sürrealizm insan psikolojisi ile en alakalı akımdır bana göre. Gerek resim gerekse sinema alanında verilmiş tüm örnekler bunun birer ispatıdır.
Film hakkında konuşalım:
Gün içinde rüya gördüğümüz oluyor ya(?) bu film de aynı o şekilde ilerliyor. Serbest çağrışım türünde rüyalar görürüm ben. Bir gün rüyalarımın resmini yapmayı başarırsam pekçok sürreal tablom olacağından şüphem yok.

Filmin en çok hoşuma giden yeri adamın teknolojik aletleri kusması oldu. Muhteşem bir şey ya! Ben bunun tam tersini hayal ediyorum gün içinde, hani otobüslerde falan sürekli ve yüksek sesle telefonla konuşanlar var ya, hah işte onlar benim filmimin baş karakterleri. Ellerindeki telefonları boğazından içeri sokmak istiyorum. Arz ederim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...