4 Ekim 2011

The Cat With Hands

Vahşet sergisi'ne yakışan cinsten bir kısa film. Filmin yönetmeni, Robert Morgan, çocukken canavarlara, köpek balıklarına, böceklere falan takıntılı hale gelmiş. Böyle bir çocukluktan huzurlu kısa filmler çıkması beklenemezdi değil mi ama. Kedilere bakışım çocukken çok değişikti zaten, bu filmle birlikte çok daha değişik ve garip bir hal aldı. Şunu da belirtmeliyim ben daha çocukken bana anlatılan bir hikaye bu kısa filmin konusuna yakın benzerlikteydi. Bizim mahallede yaşayan bir kadının kedi kılığına girebildiğinden bahsedilirdi. Kedi kılığına girerek kötülük yaptığını duymuştum. Ben de kadın hakkında türlü fantazyalar geliştirerek gerçek bir canavar yaratmıştım kafamda. Kadının evinin önünden geçerken eve odaklanmış şekilde yürürdüm. karşılaştığım tesadüfler yok devenin nalı şeklinde hayret nidaları kopartmıştı zihnimde. Her nasılsa evine her baktığımda siyah bir kedi ile göz göze gelirdim. Bir keresinde ise kedi bir anda yok oldu ve kadın çıkageldi! Yaşadığım şeyin vücuduma nasıl adrenalin pompaladığını tahmin edemezsiniz. O anda kadına dair uydurduğum şeyleri düşünürken böyle bir şeyle karşı karşıya kalmam doğa üstü olaylar gelişmesini isteyen zihnim için acayip bir malzemeydi. O anda mantıklı düşünemeyecek kadar adrenalin salınmıştı vücuduma. Kadının hiç konuştuğunu görmemiştim. Belki normal insan tıynetinde bazı hareketler yapsa kafamdan silinecekti o an için her şey, ama yok! Kadını kara bir kediyle özdeşleştirmiştim. Sonradan sonraya hayal gücümle savaşan gerçek algısı kafamda yarattığım fantastik dünyanın yıkılmasını sağladı. Yok ettiğim söylenemez elbette, daha farklı biçimde çalışıyor şimdi beynimin o kısmı. Şimdi düşününce Robert Morgan'dan eksik kalır yanım yokmuş. Kısa film ne ki uzun metrajlı korku filmi bile çıkabilirmiş bu hikayemden. Daha ayrıntıları bile anlatmadım yani düşünün. -Usta bunun beyni yanmış ya...

4 yorum:

Barakuda dedi ki...

mistik, metafor, fantastik gibi etiketlere sahip en baba kısa film senaryoları çıkar senin bu garip kafandan.. yeter ki o ilk kelimeyi yazıp başlayabil.. korkma..

burrhole dedi ki...

ilk kelime çok önemli evet. umarım beklentileri karşılarım. teşekkür edersem çok mu resmi olur:?

Barakuda dedi ki...

olmaz..

burrhole dedi ki...

doğru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...