20 Ocak 2012

what fucking language are you speaking?



Bazen hiçbir şey almadan da bu ruh halinde olabiliyorum. İtiraf ediyorum '' i'm always high! '' Nate'in uçmuş ve kaçık halini defalarca izledim. Ben de o anlarda insanlara gözlerimi pörtleterek mi bakıyorum acaba? Bazıları öyleymişim gibi hissettiriyor. Bu sahnenin bir de remixini yapmışlar, ahaha, çok fena!

Nate sinirlendiğinde müthiş performans sergiliyordu, en sevdiğim anlar onlardı. Shut up! Shut the fuck up! deyişleri vardı ki evlere şenlik. Biz de çoğu zaman etrafımızdaki insanlara o şekilde bağırmak istemiyor muyuz? Bir gün bir çılgınlık yapıp öyle bir anda aynen ''shut up all of you! shut the fuck up!'' demek istiyorum. Kullanmaya can attığım repliklerdendir bu da. Geçenlerde taksiciye öndeki aracı takip et demiş biri olarak bu repliği kullanmama az kaldı diyorum.

Nate'in delirdiği anlardan derleme olan ve bolca ''fuck'' içeren sahnelerle başbaşa bırakıyorum sizleri. Six feet under aşkım gün gün depreşiyor. Sizi de depreştireyim dedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...