8 Mart 2012

Gölge

Gecede gölgeler olmasa aslında geceden korkmazdım. Bugün kendi gölgemden korktuğum için fark ettim bunu. Gece, safi karanlık olsa, yani içinde en ufak bir ışık huzmesi bulunmasa... Tepemdeki on farklı yerden gelen sokak lambası, tabela ışığı vs. bir o kadar farklı açıda gölgemin olmasına sebebiyet verdiği için gölgelerim tarafından kuşatılmış olma fikri o an dehşete kapılmama neden oldu.

Issız sokaklarda takip ediliyor olma hissinden çok ıssız sokaklarda benden bir parça olarak algıladığım gölgeler tarafından kuşatılmış olma fikri korkuttu beni. Kaçamazsın gölgenden! Düşünsene ayağından sana bağlılar! Red Kit bile o an aklıma gelmedi, ben sadece o anda beliren psikolojik gerilim tarzındaki kurgumun cümleye nasıl döküleceğini düşünmekle meşguldüm. Buraya notum olsun, atmospheretic ve gölge savaşları. Hah. Hayır, zamanında He-Man izlemiş olmam bu tip kurgular ortaya çıkarmama sebep olmadı. Yahu, He-Man'den bahsetmişken söylemeden edemeyeceğim, küt sarı saçlı kahraman mı olur ya! Nasıl yemişiz çocuk halimizle. Ama yine de,

                                   GÖLGELERİN GÜCÜ ADINA!

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...