20 Temmuz 2013

DANS etmek.



Ben enerjimi ruhumun bana sunduğu müziklerden alıyorum. Öyle olunca dansın lisanını bilmeme gerek kalmadan ezbere dans ediyorum. Boğazımdan aşağıya terler aktığında fark ediyorum, nefesim kesildiğinde fark ediyorum kendimi nasıl kaybedip ''dans'' adı verilen eylemle kendimden geçtiğimi. Bazen bir tür ayin oluyor bu benim için. Bir figürüm yok ayinlerin bir dininin olmasının aksine... Var olan tek şey içimdeki o yaşam enerjisi. Tek başına ibadetlerin en kıymetlisi gerçekleştirilirmiş ya, benim de ibadetim bu işte. Ruhumla arama kimse giremiyor.

Mutsuzken daha fazla dans ediyorum, tek başıma. Kulaklarıma tıkadığım müziği kimse duymasa bile benim ruhumun derinlerine kadar iniyor o müziğin sesi. Ve inanın ortalıkta deli bu diye ''herkes'' beni göstermiyorsa ya da tescilli bir deli değilsem en azından bu ayinimin beni dinginleştirmesindendir. Yoksa içimde patlayan mutsuzluklar çoktan yaşadığım her yeri yakıp kül etmişti bile. Ama artık mutsuzluklarımı nasıl gökyüzüne karıştıracağımı öğrendim, içimde var olan mutluluklar mutsuzluğumla alay ediyor, onların karşısına geçip ''deli'' gibi dans ediyor. 


Doktorlar sevişin diyor zaten bense nacizane DANS EDİN diyorum size. Tıpkı CAHİT gibi. Bakın örneğiniz de mevcut, malum beni ayinim esnasında görmeniz mümkün değil. İçinizden nasıl fışkıracaksa o enerji bırakın... Sıkmayın yeter ki kendinizi. Zıplayın, koşun 5m2'lik odalarınızda. 

Ne zaman ki ben mutsuzluklarımın karşısında dans eden mutluluklar yarattım o vakit yaşam ruhuma sirayet etti. Bundan sonra kimse beni yaşamaktan alıkoyamaz. 

ÖLENE DEK YAŞARIZ, yaşadığımız sürece de dans etmeliyiz öyleyse... 

Duvara karşı'da Cahit nasıl dans etti bilir misiniz? Baya duvarlara toslaya toslaya, ölümüne dans etti. Boyundan büyük duvarlara tırmanmaya, o duvarların üzerine çıkmaya yeltendi, duvar yıkıldı. Yılmadı ve düşeceğini bile bile acemi bir cambaz gibi  o duvarların üzerinde attığı adımı bilmeden aşkla ve tutkuyla dans etti. Tutkunuz eksik olmasın dans ederken. Mayası tutmaz sonra, zehirlenirsiniz dans ederken. Hadi şimdi, atın ruhunuzun üstündeki pislikleri üstünde zıplayın. Gözlerinizi kapatın ve sadece dans edin! 


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...