7 Mart 2015

Flood



En güzel yağmurları bu aralar yaşamımın geçtiği yerde gördüm. Bahar yağmurları başlayacak esasen. İşte o vakit görün siz nasıl pencere kenarına üşüşmüş kumru gibi oluyorum. Soundtracksiz yağmur mu olurmuş, açarız tool'un selini bir de. Riders on the storm'dan sonra en coşkulu yağmur soundtrackimdir kendisi. Duyun, edin dedim tekrardan.

Biliyorum o kadar yoğunsunuz ki yapacağınız onca şeyin arasında size mutluluk veren ne varsa unutuyorsunuz. Ruhunuzun varlığını hissettiren ne varsa bir gün oturup listesini yapsanıza. Hangilerini en son ne zaman gerçekleştirdiniz?

Kendine dönmemiş insanların karın ağrılarını bana bulaştırmasınlar diye aralarından seke seke geçiyorum. Sürüne sürüne geçecek kadar ne sinsiyim ne de mutsuz. Hoplaya zıplaya vallahi.

Ne kadar yüksek o kadar iyi.

-i am high, i am free- aslında.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...